WHATADAY

Jesus, jag är helt slut! Vaknade utvilad, eftersom att jag efter julias besök här igår, inte följde med ut.
Har fixat mitt internet, som krashade igår..Tog en snabblunch på mammas kontor och sen var det hem. Ut med bella. Till stan igen..Kollade in Beyond Retro..Så himla roligt att det öppnat i Göteborg. Äntligen!

Kollade in Acnes utförsäljning. Hittade inte ett piss..Tänkte ja kunde hittat ngt kul till Mr J, men nää..Så jag åkte hem..Nu har jag typ en timme på mig att städa, innan det kommer en tjej,för att titta på lägenheten..Och imorrn kommer fastighetsskötarn hit och ska kolla skicket på min lägenhet. Måste jag städa då också eller?

Så nu blir det inget rökande genom fönstret..Måste lukta freeeesh. Har fuskat och köppt doftspray. Hoppas ingen märker ngt.. Hoppas för fan! Tänk om jag måste betala sanering för hela skiten eller ngt skumt..

Städa var det ja. städa städa städa. Det ÄR kul. not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0