ALDRIGNÖJD

Neh men det här var ju inte alls någon bra idée...Fan, fel val igen. Ansträngde jag mig för lite kanske? Gav vi upp för lätt?

Vart helt överkörda på jobbet. Vi var rövknullade (ni som jobbat på donken vet vad jag menar) jag var helt jävla död, när jag fick sätta mig ner på rast. Vi låg efter med rasterna och var ändå inte färdiga med någonting. Fy fan! Det komemr vara lika jobbigt imorrn och de kommande 3 veckorna, allt är pga. båtmässan. Jag hatar stora mässor, för att det är ett rent helvete på mitt jobb då, samtidigt som det är skitkul när det är mycket och göra. Det kommer bli många ciggaretter om jag ska klara av dessa veckor..det känner jag på mig.

När jag kom hem, tog jag ut Bella på en promenad, för att sen gå hem och verkligen storstäda. Kände mig sjukt nöjd efer. Tappade upp ett varmt bad och käkade lyxchoklad.

Dagen är fortfarande bra..tills det att "Smekmånaden" kom på tv. Jag vet hur jag blir. Ni vet hur jag blir. Jag sätter mig in i filmen som om det är jag som spelar huvudrollen. Åh dom ser så kära ut, de passar så bra ihop..Jag känner igen mig själv i hennes rollkaraktär. Hon har ett jävla humör,dramatisk som fan, men är oerhört passionerad. Jag i ett nötskal. Hård utanpå, värtsta sortens softis inuti. Romatik..åh ljuva romantik..

Jag börjar på lite eftertankar. Men jag antar att det är normalt, när det tagigt slut med någon, som man trodde att det skulle hålla länge med. Jag är antagligen bara förvirrad..eller? Eller är det faktiskt så att jag saknar honom sjukt mycket och det är på riktigt? Hur vet jag om det är på riktigt eller om det bara är en såndär beslutsångestgrej, som händer mig titt som tätt. Betydde det inte mer än det som är nu? Var det bara jag som kände någonting överhuvudtaget?

Varför blir jag aldrig nöjd?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du varit kär på riktigt hade du mått 1000000000000000000 miljarder sämre än vad du gör nu. JAG LOVAR. Förälskelse kan kännas som kärlek men man blir lätt lurad och blir kär i kärleken istället. Förälskelen är intensiv och fantastisk . När den går över eller när man blir dumpad känns det tomt, mest pga att hjärtat gått på högvarv och allt varit spännande under förälskelsen ... och den tar även mkt kortare tid att komma över. hade du varit kär hade det varit mycket värre och du hade iINTE ägnat en tanke åt andra killar. puss jay z

2009-01-19 @ 23:00:32
Postat av: Louise

Det ligger mycket i det som personen ovanstående skrivit. Jag vet, eftersom jag känner dig mest av alla, att du kommer komma över honom. Det du behöver göra är just det som du skrivit om. Du jobbar mycket och håller dig sysselsatt. Jag tror att om det verkligen var "meant to be" så hade det hållt i sig, eller så kommer ni att träffas i framtiden igen. Tänk på att du endast lever en gång och att du inte ska slösa några ledsna tankar, utan bara blicka framåt och fokusera på hur du vill ha ditt liv. Man kan inte koppla allt i sitt liv till en person, trots att man tyvärr ofta gör det när man är förälskad. Du kommer att komma över det, jag lovar. Ring om det är någonting.



/ Din Bayen

2009-01-20 @ 09:50:29
URL: http://luckylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0