BELLAGOESSTRIPTEASE

Det är faktiskt lite gomorron för mig fortfarande..Gick upp halv tio, för att Mr J skulle till skolan. Sen gick jag ut med Bella, bokade tid för henne på hund frisörerna och sen hemma och äta frulle. Klockan är alltså snart bara 11.00 och jag har redan hunnit städa undan tvmyset från igår och fixa så att Bella ska bli klippt och maikyr(?) Dock kommer hon bli ful som stryk eftersom att de måste raka henne. För hon är så jävla tovig. Men what to do. Så är det ibland. hon får al vara naken då.

Ska in till stan efter och luncha och kolla efter ett litet täcke till henne. Kan vi få lön snart? Jag måste ha pengar..ligger så mycket back den här månaden bara för att jag var ute och svirade så mycket under jul och nyår. Inte bra. LÄXA:Jobba alla helgdagar 2009.

Ikväll är det avskedsgrej för Christoffer som om några dagar flyttar upp till sin kärlek i Skellefteå. Jag är inte glad för deras skull. Jag hade honom först! Jag vill behålla honom! Christoffer är som en hundvalp för mig..Man kan inte ge ett barn en hundvalp ett litet tag och sen ska affären ha tillbaka honom.Hoppas de är hemma i Gbg under sommaren iaf.

Jag är lycklig idag. Hade det mysigt igår, inatt och imorse. Jag tänker inte ngt eller ngn förstöra det här, den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0