DANSADANSA

Nu ska jag in och möta Jossan på stan. ska leta efter en ny mössa. det är ju fortfarande kallt, så jag kommer undan. kommer la komma hem med en massa annat tjaffs också..antagligen..

Ikväll är det cocktailparty hos min syster Charlotte, i hennes nya lägenhet! jag kommer vara så söt ikväll. ja ska ha diadem..som christoffer alltid tyckte jag skulle ha (som LC i the hills-so last year.men whatever)

Imorrn har jag bjudit alla nyblivna singlar på förfest hos mig. alla måste ha urringat och sprit! Välkomna om ni är singlar eller bara har tråkigt.



http://se.youtube.com/watch?v=VXa9tXcMhXQ

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vadkul med diadem! Så länge sen... tycker vi kör på svart klänning? ses sen, älskar dig / L

2009-01-30 @ 13:13:48
Postat av: Joss

2009-01-30 @ 14:33:04
URL: http://joseliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är nog SNART singel, får man komma då?

2009-01-30 @ 14:34:33
Postat av: SVAR:

självklart får man komma om man håller på att bli singel! kvinna eller man. bara du lovar att bli full..inga hämningar!

2009-01-30 @ 17:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0