GRATTISGÖTEBORGNUÖPPNAR..

Topshop får en ny avdelning. Beyond Retro! Det var faaanemej på tiden! Som jag har längtat..skynda er till TOPSHOP för att anmäla er till en kväll med bubbel och bra priser!

Det här gjorde fan min dag!

Imorrn är det som sagt färre här..Sen ska jag kolla biljetter till Estocolmo, för att hälsa på julia i mars! läängtar! Här kommer lite bilder från förra gången jag hälsade på henne. Av samma anledning dessutom. Jag måste ha julia när jag blitt dumpad. so here it goes...




Kommentarer
Postat av: jules

åååh back in the days!!! love!!!! längtar..köZZZZZZZZZz

2009-02-01 @ 20:56:54
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

dumpad? vaddå, e d ni eller inte??

2009-02-05 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0