SHELOVESTHESNOW

En liten tjej är iaf jätteglad över att det snöade inatt..eller imorse måste det vart, för det snöade inte när jag åkte hem.
Bella är crazy in love i snön!

Drack vin med Thina och Christoffer igår. Mycket trevligt. Thinas premiärkväll på Gossip! Grattulerar!
Det var EN fräsch kille där. Han hade vit skjorta och hängslen, tjockt svart hår och stora bruna ögon. Jag säger till christoffer " fan va han är lik Mr J, fast inte lika snygg" han instämmer, men vill mest att jag håller käften, eftersom att det är det enda jag pratar om Mr J Mr J Mr J..

Efter en stund säger Thina "han va snygg!" och pekar på samma kille som jag pekat ut som Mr Js dubbelgångare. Vi beslutar oss för att ta reda på om han va gay eller straight. "mest gay" ursäkta..hur kan man va mest gay? E du eller e du det inte? Vi erbjöd oss att omvandla honom till mer straight, men då kom christoffer och satte ner foten...Vi skulle ju självklart aldrig utfört detta erbjudande, ville mest bara driva med någon..

"aha.. aja. vad heter du?" frågade vi innan christoffer släpade iväg oss.. " Jonas" och där dog jag,sen åkte jag hem.

Var dom tvugna att va sinnes lika OCH ha samma namn? Vilket jävla sign!

Kommentarer
Postat av: thina

hahahaa, de va såå roligt!! han ba: ja vet inte riktigt. o han var typ 25!! confused!

2009-01-18 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0