WHATAWONDERFULWORLD

Ursäkta den dåliga uppdateringen, för er 10 pers som läser den här bloggen.

Vaknade tidigt alldeles själv av fågelsång och solsken. pff NOT! Vaknade av den trevliga överraskningen, mensen är här igen! YES!! skoja. Hade så jävla ont i magen.(ni vet ju vad jag snackar om) Jag funderade seriöst på att sjukanmäla mig. Kom knappt upp ur sängen, ville inte gå upp ur sängen. Ryggen värkte, blodet flödar,kallsvettig och ett tryck på magen. jag ska vara man i mitt nästa liv, Pax för det!

Mr J flyttade till Uppsala för 2 dagar sedan och har sedan dess inte hört ett knysst.
Men det har sofie löst på eget vis. Ni som vet hur, ni vet. jaha. nu fick jag ett sms bara för att jkag skrev det. "hej" öhm passar det nu eller?

Men nu till en annan mr. Mr A på mitt jobb, som jag tycker är BENGfräsch. Nu uppvaktar han mig. Han följer med mig ut och röker, hämtar kaffe till mig när jag ber honom ( jag är den bortskämda ungen på jobbet jag vet)
Sen när jag skulle gå hem idag ropade han att jag skulle säga hejdå när jag bytt om. (Han jobbar i köttet, som ligger precis vid tjejernas omklädningsrum)

Så jag byter om, går förbi köttet, ser honom inte så jag säger hejdå till de andra och traskar mot utgången...då kommer han ropandes efter mig och lämnar ett paket och säger "det här kan du ha på vägen hem sen.." och så blev han sinnesröd i ansiktet och sa hejdå...

I det lilla paketet(som jag trodde skulle vara kross från köttet, som jag kunde ge till min hund bella) låg det choklad. Erkänn gulligt! jag blev alldeles till mig av lycka. det pirrar ju lite i magen när man får sånna fina presenter.

Jag fick ju choklad av en av våra inköpare bara här om dagen. Men han är en gammal grek, så det är inte riktigt samma sak. Vasilis är liksom som en morfar för mig. Det är inte Mr A hahaha.

Imorrn ska jag och Christoffer kolla soundchecket för P3 GULD. maskinen, håkan hellström...aa ni fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0