AINTNOSUNSHINE

kom hem från jobbet för drygt en timme sen...Då gick jag o jonas ner i källaren och letade fram min gamla helly hansen jacka..För här spöregnar det och jonas hade ingen jacka att ha till jobbet..

Nu sitter jag bänkad framför tvn och trycker i mig maltesers. Mumsfillibabba!!

Ska snart laga riktig mat..kan ju inte sitta o äta choklad (eller jo i praktiken så skulle jag kunna) äta det till middag.

Jag saknar min babe, som börjar jobba om 5 minuter:( Igår målade jag om våran hallspegel från svart till antik vit och idag tänkte jag måla färdigt våra tavlor som ska hänga ovanför sängen... Men asså det är ju verkligen inte roligt att göra såntdär själv.. Igår blev jag glatt överraskad av att jonas kom hem hit direkt efter jobbet, fast ja trodde inte han skulle orka komma hit eftersom att han slutade så sent..Men det gjorde han! Nu e det martha stewart på tv..fan ja kan inte kola på et här, blir ju svinhungrig då!! Och jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska laga..Kyckling med risotto kanske? Tänkte göra en cesarsallad men jag vill verkligen ha varm mat när det är sånt här pissregn ute!

Tror jag ska ta ett varmt skummbad och vira in mig i filten framför brasan..För JA vi har faktiskt en brasa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0