BELLAGOESHOLIDAY

Gomorron mina solstrålar (haha)

Nu är klockan 09.22 och om 8minuter ska alla sitta i bilen, fastspända och färdiga..Alla är mamma, pappa, jag och bella.
Bella ska åka till sin dagmatte idag..Hon ska vara på semester i lysekil på obestämd tid..
Lite sorgligt är det allt att lämna bort henne så..Men å andra sidan är det skönt att hon har borgitta att vara hos, när både jag o jonas jobbar, så får hon vara ensam alldeles för mycket...Att ragga hundvakt varje dag funkar ju en kort period, men ohållbart i längden..Så tills birgitta kommer hem till göteborg och bella kan vara där på dagarna..Så får hon vara hela sommarn hos birgitta..

Nu kom det någon i porten här nere..100 spänn på att det är mina föräldrar...Säger man halv tio..betyder det oftast 10minuter tidigare..Varför ens bestämma tid då? Föräldrar säger jag bara....

Ciao for now..i´ll be back later!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0