BURGERBOY

Fasiken vad trött jag blev av att sitta i bilen fram o tillbaka till Lysekil! Jag sov med öppen snarkande mun påväg hem till Göteborg...haha sjukt sexigt!

Nu har jag duschat och skrubbat som faaan och oljat in mig i babyolja (ja på riktigt) så att jag är mjuk och len tills min bebiiis kommer hem! Han är här om ungefär en timme...och varje gång han är påväg hit så blir jag okryddat nervös,förväntansfull och pirrig..jätte töntigt jag vet..Jag vill fixa något extra varje gång han kommer hem..Tänder ljus, gör mig så fin som möjligt och luktar gott..Jag vill att det ska finnas mat hemma om han är hungrig. Jag lagar gladeligen mat till honom om man han skulle vara hungrig.

Men tyvärr så kan jag inte fixa extra extra varje gång han kommer, för jag börjar få slut på idéer..Sen blir det liksom speciellt vad vi än gör.. Jag tycker bäst om att bara ligga i soffan och glo..Jag stirrar på hans hår, hans fina ansikte, hans mörka ögon och hans charmiga leende! Asså det är helt sinnessjukt att man kan bli helt tillfreds bara av att titta på någon..okej,k inte helt tillfreds..jag vill ju ta! Klämma på honom, kyssa honom...Aaa, ni fattar den här sentimentala grejen..

Ibland kan jag börja gråta bara för att han är så fin. Seriöst..det måste ju vara en sjukdom?! Typ svininfluensan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0