CATCHACOLD

känns som att jag håller på att bli förkyld..säkerligen mr j som smittat mig..
Har vart på satn med min älskli ng och christoffer idag.. jag köppte inget! jag fick inte ens titta för mig själv, för då vet jag att jag går därifrån med en påse och ser sådär supernöjd ut, fast min plånbok gråter floder..
Har ju sinnes mycket räkningar just denna månaden av året..Bellas hundförsäkring och svenska kennel klubben kommer båda i augusti...LATTJOLAJBAN för den liksom...

Efter att mr j hittat en apsnygg tröja, gick vi o käkade sushi (super sushi har öppnat igen!!!YEEEJ) och sedan åkte vi hem och gosade några timmar innan han åkte hem till askim..

Själv kvar i lägenheten, tog ja o bella en liten promenix, sedan plckade jag fram v in och choklad och tände ljus..så mysigt så hade vi! Filmen som beskriver mig o jonas som par bäst, visades idag på 4+..Smekmånaden med Brittany Murphy och Ashton Kutcher..Jag lovar att det är fan precis jag o jonas!!

satan vad varmt det är i vårat sovrum då..euiw vad instängt!luktar sex,svett och fylla typ..neh inte riktigt så illa, men det är verkligen ingen luft här inne...måste öppna fönstret..så jag kan bli mer förkyld! Great idea sofie!!!

som ni ser på bilden nedan..är det dags för mig o lillen att sova som hon gäspar den lilla gobiten haha. godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0