FANTASTIC

Tisdag:

Jag och bella knallade ner för att träffa ac, som bara bor 5min härifrån. Jag fick smaka på en latte från deras nya kaffemaskin..Det var faktiskt skitgott!!
Sen skyndade vi hem och duschade och lagade mat av bara farten. Gick fprtfarande på koffeinet då..
Min babe kom hem från jobbet och åt mat med mig och sedan sa vi godnatt..Ett par därbåda jobbar leder inte till så värst mkt aktiviteter...

Onsdag:

Möter Louise och AC i stan och knallar runt i affärer...Vi åt sushi innan AC skulle börja jobba..Fitta att super sushi har stängt pga ombyggnad..Det är ju allas favoritställe! Men tur var väl att vi fick i oss lite mat för sedan gick jag o lollo loss.
Jag köppte: två vita linnen, ett par svarta jeans, en lila stickad tröja, en tshirt med tryck,en ny jacka, en parfym,en rosett, ett pannband, ett par svarta byxor och en mörkgrå blus..jag tror det var allt? nej en grönbeige kjol också!

Sedan åkte jag o lollo hem till mig. Vi gick långpromenad med bella..och sen käkade vi mat och badade skummbad i mitt trånga lilla badkar haha!

Torsdag:

Fittdag på jobbet! hela kökspersonalen fick hjälpa mig stänga cafét..DEt hade inte gått annars! Skulle träffat Thina, men hon pallade inte..Så jag och bella gick en liten promenad och sedan gick vi la oss tidigt..

Fredag:

Ska till jobbet omn 4 minuter!!!
Efter jobet ska jag hem till Mikaela och dricka vodkaredbull med en massa tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0