FOODISFANTASTIC

Igår kom jag hem från jobbet.Gick ut med bella och körde ett race med dammusgarn..Tro mig vi levde i damm här hemma så det var fan på tiden! Sedan lagade jag baconlindadkyckling i ugnen med bulgursallas och hummus. Det var mycket uppskattat av en trött man som kom hem efter att ha jobbet 12 timmar.. Sen blev det sängen tidigt..Vad mysigt det är att bara ligga och kramas och sova tryggt i din famn!

Idag har jag och bella vart på utflyckt! Först hämtade vi upp AC på jobbet, gick och hälsade på Thina på Filippa K..
Sen började det att ööösrengna! Då hade vi precis satt oss ner med varsin thé på Le pain Francaise..Bella var duktig och satt på egen stol och hoppades att någon i närheten skulle tappa en croissant på marken så att hon också skulle få ngt mummsigt!

Nu är vi hemma..bella är helt död efter en eftermiddag på stan.. Jag ska snart laga pestobakad lax med fetaost och avacadosallad..och så kommer AC över på vin!

Men jag saknar min älskling som var tvungen att jobba ett extra skift idag igen:( Men imorrn ska vi ses och då tänkte jag att vi skulle ha en riktigt supermysig dag!!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0