GIRLSDAY

Idag blev det sovmorron..Vi var så trötta efter vårt spionage igårnatt! Bilen var borta på morronen, så jag hade ingen chans att leta efter dagen efter bevis när jag var ute med bella.

Jonas hade glömt sina tabletter som han tar varje morron, så han var tvungen att skynda hem till sin mamma och ta dem. Så nu är jag och bella ensamma hemma. Vi har småstädat lite, men inte mycket mer än så. Min syster kommer snart hit och ska mysa med oss! Det är så himla bra när de bygger om, så att nästa alla spårvagnar passerar oss (redbergsplatsen) Så det bara 10minuter till för min systster att åka från hammarkullen och hit!

Vi ska mysa till det med att baka tänkte jag..lite mnuffins, lite måla naglar, dricka kaffe och ta en promenad med bella. Ska visa Charlotte våran sjukt stora kyrkogård. Den är så himla vacker, det är som att gå i en stor park! Det är välskött med krattade grusgångar, massa blommor och hur många fina gravstenar som helst. De berättar liksomn en historia. Jag tycker det är rofyllt att gå där, så jag ska visa den för syrran!

Tittar just nu på ett program på 5an. Trinny and Susanna..stylingakuten ni vet? De ber ett par köpa kläder åt varandra.
Hon köppte värsta skejtarungdoms kläderna till hennes 44 åriga man..inte så passande kanske?
Han däremot ville nog att hans fru skulle vara lite mer tjejig/kvinnlig och köppte en färgglad klänning till henne med smycken och grejer. ganska fint faktiskt!

Jag undrar så vad jonas hade köppt till mig om han fick välja..Jag tror att han vill att jag är mer tjejig faktiskt..Jag har ju nästan alltid svart och ganska rockigt. han skulle nog helst se mig i en kvnnlig somrig 50tals klänning..eller?
jag vet inte.. vafan e tjejigt nuförtiden? E det ngn som har på sig rosa barbiekläder och och sådär härligt sockersöt som en hemmafru från 50talet?

jag ska faktiskt låta honom köpa ngt till mig, så får vi se!

Kommentarer
Postat av: J

nee mer rock, tack! :D

2009-07-12 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0