IAMSOLUCKY

sitter här med min lilla rosa dator med (pinsamt) darin på högsta volym! men serri så är runaway en sketabralåt att sjunga högt till..DEtta förutsätter dock att pojkvän och hund ej är hemma..Dom hade inte uppskattat min skönsång:(

fan va jag har det bra! jag har en såndär dag där allt bara känns förjeavla gött! Lägenheten är snart färdig i stora drag, jag har världens sötaste hund, roligt på mitt jobb även om det är sjukt oglammigt (idag fick ja o min stensköna chef en kund som efter 5minuter bara spyr ner i tallriken...mm mysigt!) Jag har världens finaste och bästa pojkvän!

Det gör inget att han glömmer släcka lampan i köket, så den står på hela dagen och drar el eller att han åt upp vattenmelonen jag var så sugen på när jag kom hem idag...För han gör så mycket annat! Här om dagen satte han ihop våra nya nattduksbord på typ en kvart! Igår låg vi i sängen och bara cpade hela kvällen..Vi gjorde inget, vi bara lekte..

Ingen skulle vilja umgås med oss om dom såg hur barnsliga vi är när vi är lite småtrötta och själva hemma i våran lya..Vet iochförsig inte om det är någon som vill umgås med oss nu heller hahaha! De flesta stör sig nog på att vi är så puttinuttiga i ena stunden och pussas hela tiden och efter en stund kan vi be varandra hålla käften för att vi båda tycker vi har rätt i en disskusion..(jag har oftast rätt..eller hur jonas? haha)

aja. och inte för att ni har ngt med det att göra. Men vi har så SINNESbra sex att ja dör. Hemligheten ligger nog i att vi litar på varandra och kan skratta åt våra misstag.
Älskar dig babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0