IDONTWANTTOWAKEUP

kan någon nypa mig i armen och säga att jag drömmer?

i två dagar har jag gråtit. idag har jag inte kunnat äta.jag har spytt 2 ggr. jag är inte sjuk.men ja är så förvirrad och kan helt enkelt inte sluta gråta..jag vill bara sova...sova och aldrig vakna mer. aldrig vakna mer!

för andra dagen i rad sover en utav mina systrar här. mamma ringer mig stup i kvarten för att fråga om jag ätit, pratat med någon och frågar om hon ska hämta mig. men jag orkar inget. var nära på att svimma när jag skulle duscha förut..visst, jag fattar att om man inte sover,inte äter och jobbar och gråter hela tiden...då säger kroppen ifrån och man dunkar i golvet helt enkelt.. min chef stängde cafét åt mig idag, för hon tyckte inte jag verkade helt på banan..well, det är jag inte heller.

snart kommer louise hit och kollar barnfilmer med mig..det är det jag orkar just nu..knappt det.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0