WORK

lollo sov här..jag sov knappt...jag vaknade tidigt och har inte sovit mkt, men kunde inte somna om..
Asså jag mår så illa. det sitter liksom precis i strupen, men det händer inget.

jag vill somna om. . charlotte är också här nu, hon ska komma hit i eftermiddag, så hon är här när jag kommer hem från jobbet...neh fy fan va ja vill försvinna. jag mår INTE bra. jag vill inte jobba..men jag vill inte va hemma heller...

aja..får låta det ta sin tid. om ödet vill att det ska lösa sig, så gör det det. men asså jag bara undrar..

om jag inte är din..vem fan är jag då?

jag känner mig så tom. är inte hungrig.inte sömnig..men ändå bara trött......

skjut mig.seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0