EVIGHET

Fan det värsta jag vet är att vänta! Just nu väntar jag på att Mr J och hans storebror ska bli klara på deras jävla jobbmöte, så att vi kan mötas i stan.. Jag och lilla Bella har vart ute på solig morgonpromenad och kom hem helt genom svettiga..mm mysigt. En nackdel med den här värmen är att man blir svettig och då blir man jävligt osexig. Bara ordet osexig är så himla..osexigt? Kan man inte säga typ anti-sexig istället? Fast det kanske bara blev värre nu..Antagligen.

Sen Decemeber 2008 har jag i vänster underkäke en liten visdomstand som försöker ta sig upp och leva livet i min käft..Det gör ont as hell och har alltså inte komit fram än! Det har gått ett jävla halvår utan att ngt händer?! Det kan gå en vecka när jag tänker att nu är det dags, nu kommer den fram..Det kommer göra ot, men gud va skönt när det är klart och jag slipper tandfittan! Detta händer dock aldrig..utan den växer ett tag och sen tynar den bort så jag går en längre period utan att känna ngt..och sen out of nowear sätter den fart igen. Det gör ju ont i hela huvudet pga. den här tanden...Halsen verker, örat spränger och huvudet vill helst trilla av..Och nej jag tänker inte gå till tandläkarn..Vet ni vad det kostar eller??

Slutsats: Jag hatar min tand!

Nä, nu får dom fan ta å ringa..Jag har vart vaken hur klänge som helst, för att de bygger om busshållplatsen pecis utanför mitt fönster (ännu ett glädjetillskott idag) Så jag börjar bli sjukt rastlös.

ring ring ring ring ring!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0