BLACKMORNING

NU har jag fått mig mitt morronkaffe..Bella är rastad och matad.Matte är rastad och matad(jag alltså)

Nu börjar den betydligt mer krävande processen..vad ska ja ha ta på mig..orkar jag sminka mig? orka ja platta håret?klockan är för fan 06.00 Det finns inte en jävel som orkar ngt vid den här tiden..

Dessutom har jag 2 dar i rad nu vaknat och vart förbannad. Igår vaknade jag av en mardröm..Det finns faktiskt bara en person som jag "känner" som är med i mardömmar. Och hon var med igår. usch!
Och idag vaknade ja av att mr j fortfarandde inte hört av sig (från gårdagen) Så ja vet inte om det har hänt ngt eller om han bara somnade innan ja smsa honom igår.. I-landsproblem..jag vet!

okej nu har jag 30minuter på mig att klä på mig och sminka mig och sen ska ja gå till jobbet (att gå dit tar 2 minuter typ) Och ändå kan jag lova er att jag kommer garanterat inte ara instämplad på jobbet förens 07.05 eller ngt..Jag fattar inte hur jag aldrig kan komma i tid till jobbet när jag börjar såhär tidigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0