CHILDHOOD

Igårkväll åkte jag och Mr J hem till mina föräldrar till hovås och käkade middag. Hade jättetrevligt! Blev mätt som ja vet inte vad och hade hetisga disskusioner, som vanligt. Vid halv elva åkte mr j hem och ja gick raka vägen till gästsängen och la mig.

Vaknade 06.00 och gick ut med Bella..Sen somnade jag om och vaknade till en kaffekopp och repotage om Astrid Lindgren. Härlig start med andra ord!

Nu har jag vart ute med hunden (igen) ätit frulle och betalat räkningar. Ska snart hoppa in i duschen och sedan bege mig hemåt till mitt egna krypin. Snart någon annans. Det är bara 1 vecka tills jag får nycklarna till min nya lägenhet och då gäller det att genast sätta igång! det är så mycket som ska göras innan allt kommer vara färdigt och jag sparar som ett svin för att ha råd med nya saker! Tror inte det blir någon utlandssemester iår alltså..om jag inte får tag på en sista minuten resa eller ngt med lämpligt sällskap dvs..

Aja, jag har iaf inget internet hemma just nu, så uppdateringen av den här bloggen (som typ 10 pers läser) kommer vara usel..Jag orkar inte ta tag i skiten och är så besviken på 3, då det här händer alldeles för ofta.

Men men, hoppas att ni haft en trevlig helg!

PUSS




Dessa två sötnosar flyttar snart in hos mig i min nya lya

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va snygga! var ligger den nya lyan??

2009-03-26 @ 13:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0