GETOUTOFMYDREAMS

Godmorgon vänner och ovänner!
Jag vill börja dagen med att jag tycker faktiskt att jag snart platsar in i kateogorin "best girlfriend ever". Ja, jag är helt underbar att vara tillsamans med. så det så! Problemet är bara att pressen är enorm! Jag har n'mligen världens bästa pojkvän att tävla emot. Han gör de där småsakerna ni vet..Dom som gör störst skillnad. Jag tycker så himla mycket om honom var typ det första jag tänkte när jag vakna. Men att sova utan Mr J är faktiskt ett rent helvete! Jag vaknar föera ggr under natten..Måste dricka vatten, måste ta en cigg..kollar mobilen var femte sekund..Detta resulterar i mardrömmar..och ni vet ju sedan tidigare vad de brukar handla om.. Mm precis..Den där människan. I varje dröm är det någon person eller sak som hon ska ta ifrån mig.. Ni förstår inte hur stressad man är när man vaknar upp!
Skönt att mr j kommer hit sedan idag=)

Men men nu ska jag sörpla i migg mitt thé, sminka mig och sedan gå till jobbet. Jag är så bortskämd på min avdelning va. Jag är allas lilla prinsessa..Jag får skorna knutna, en frukostmacka varje morron, tunga saker behöver jag inte bära själv och det är alltid ngn som städar efter mig! Fan vilken dröm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0