HEARTONMYMIRROR

Har småstädat lite nu på kvällen, i pausen på "En Callgirls Dagbok" ..med andra ord har jag diskat och sprutat ajax över hela lägenheten..Skurat badkar osv.. Skulle putsa speglarna också, men såg att någon ritat ett hjärta på min badrumsspegel..Slängde iväg ett mess till mr j, mycket riktigt var det hans konstverk..Så nu kan ja inte putsa den spegeln!!! ja vill ju ha kvar det såklart..får spegla mig i hallen istället..

Vi hade en disskusion idag om vad vi skulle göra om vi vann en sjukt stor summa pengar..Jag hade lätt fixat en as fräsch lägenhet, kunnat trappa ner tiden på jobbet och börjat jobba med något som skulle passa mig bättre..Jag hade velat åka till N.Y igen och Paris och L.A som jag alltid velat åka till, där jag självklart skulle hänga med L.C och Audrina..DAAH..Jag hade antagligen köppt en jävla massa nya kläder och skor till mig, presenter till familj och vänner..Jag hade kunnat fixa en lägenhet till chritsoffer och hans man så att de flyttade tillbaka till Göteborg..Och sen hade jag gått till en första bästa salong och sagt "make me look like this"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0