IAMYOURJASMINE

Var hemma hos marie från jobbet igår och drack vin/förfestade..Fast jag har blivit värsta tråkmånsen och vill inte gå ut längre..Neh ja vill åka hem till min pojkvän och mysa istället! Så jag gjorde samma sak igår. Fick skjus till mr J och myste där..

Jag vet inte varför ja alltid ska jämföra honom med tecknade figurer..Prinsen av Egypten och Alladin. Är det ngt man tar som en komplimang eller?För det är så ja menar det..Har alltid haft ngn grej för tecknade figurer..mm det lät ju friskt..snart är jag på samma nivå som dom som tänder på sina bilar..

Men helt ärligt..är han inte fresh ändå?


och vem fan blir inte sugen på hångel när man ser den här?


och JA jag kanske låtsas att det är mr j ocj j på bilden. so?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0