IGÅROCHIDAG

Igår fick jag gå hem i mina arbetskläder..Jonas och hans polare Alex, kom till mitt jobb och hämtade nycklarna till lägenheten..För de skulle hem o plugga och jag hade en halvtimme kvar att jobba..Vad jag inte tänka på när jag lämnade över nyckelknippan till Jonas var att även min skåpsnyckel hängde där.. KUL! Då är det bra att man har nära hem och att det inte var typ snöstorm..

Sen satt vi med deras arbeten fram till kvällen..Jag spelade Melodifestivalen 2009-skican( grabbarna gillade 1 låt av 30) Jag pimlplade vin och efter en timme var vi i stan..Det blev en miniutgång kan man säga, för ingen av oss blev full direkt..Men vad spelar det för roll när man är berusad av en annan människa ( fan va cheesy det lät)




Idag vaknade jag tidigt. gick upp och ut med Bella i solen. Sedan kilade jag ner till ICA och köppte våffelmix,sylt,grädde och saft.




Sedan gorde jag våfflor till min kära pojkvän, som vi knappt rörde när vi satt framför tvn..Nu mår jag illa efter den jag åt till kvällsmat.Tror inte jag tål grädde eller ngt...laktosintoliz kaske? orka. Fan va otrendigt!

Nu har jag badat. Bella har mens ( ja jag vet att det heter löper egentligen) så hon vill bara sova. hon är som oss kvinnor..Hon hatar sitt liv, är svullen och trött as hell.

Själv ska jag krypa ner under täcket..Inatt blir jag ensam. Det suger. Men men...ska upp om dryga 6 timmar, så Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0