LAVOIX

Asså låten som vann igår, va mer än okej. Absolut! Jätteroligt med ödmjuka människor dessutom, hon trodde verkligen inte att hon skulle vinna. Och att vinna på folkets röster!

Nu sitter jag med tandverk och äter vaniljyoghurt. Visdomständer suger! Jag har legat och småpillat med tungan på dem hela natten..Vaknat 2 ggr av sms och 1 gång för att jag var så jäkla varm och var tvungen att ta av mig och gå upp och dricka vatten.
Jag säger ju att jag sover dåligt utan min pojkvän! Men det blir ändring på det idag! Jag jobbar till fyra och sen kommer babe hit på kvällen. Yeeeey!

aaa nä nu måste jag verkligen klä på mig. Håll till godo med riktigt 80tal. det bästa jag vet. Skulle vart född tio år tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0