SOMEPEPPFORMYPEOPLE



Vi har en "ny" Christoffer på jobbet. Han är as skön! an påminner om Christian från Project Runway. Han knäpper med fingrarna precis likadant och älskar schlager och rödvin.Hallå the perfect man! Nej nej...asså han kommer aldrig att ersätta Christ, min Chris, det går inte att ersätta honom. aldrig! Men ja känner ändå att jag måste adoptera denna gaypraktikant. Fuckín fab!

Nu ska jag ta en snabb dusch och sen klä på mig, så jag ser respektabel ut till ikväll. Ska ut en sväng med pojkvännen,syrrorna och min AC. får se vart kvällen tar oss..Men snygg som attan ska jag vara iaf.

Äh måste kolla The City först. Gött att det kommer börja gå på MTV på lördag 18.10. Dont miss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0