WALTZWITHBASHIR

Den här filmen har jag velat se, sedan jag såg trailern för Oscars nomineringarna! Den här filmen är så mycket sofie som det kan bli. Den är vackert gjord, det är ingen vanlig film, den verkar mäktig, historia och grym musik!

Nu sitter jag letar biljetter till den...Det är ju pinsamt att jag pratat så mycket om den men inte sett den ännu! Jag och Mr J ska iaf se den. Det har han lovat mig. Bra, då var det löst....biljetter var det ja...


En till fantastisk bio-idée jag fick idag, var att självklart ska jag och fröken Thina se En shopaholics bekännelse såfort den kommer på bio. Drinks after offcourse! Senast jag och Thina var på bio var Dukes of Hazzard och det var endast för att vi ville se en halvnaken jessica simpson..Och JA vi hurrade mer än alla killar tillsamans när hon strutta runt i sina korta jeansshorts. Vi gillar heta nakna tjer helt enkelt. Repris på den! Hittade ett väldrigt kärleksfullt collage "thina och sofie" i min gamla bilder-mapp..Var bara tvungen att lägga upp den. Den är ju så töntig att den e söt och ingen av oss ser ju ut så längre..


Kommentarer
Postat av: thina

hahahaha fy i helvete- vi måste boka biljetter!!!!!!

2009-03-11 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0