YESTERDAYSTRUBBLE

I förrgår kväll pajjade min datamus! Jag var så jäkla förbannad va..Jag gjorde även allt för att den skulle fungera, bytte batterier,gjorde sökningar, försöke connecta..Men NEJ. Den va död, i had lost him..

Så igår fjäskade jag sönder för Leif på jobbet och gick glatt hem med en sprillans ny. Härligt!

Efter att jag gått och hämtat Bella, mötte jag upp en arbetskamrat vid sanktas. Vi gick först till delsjön sen runt alltihopa och sen hem igen..herregud. mina fötter will never be the same. Men det var skittrevligt! Har inte skrattat så mycket på så länge! Inte för att vara så nu, men tjejkompisar, släng er i väggen! Killkompisar är så jävla mer värt!

Idag jobbar jag ett mördarlångt pass och innan dess ska jag gå och lämna bella hos sin dagmatte. Sen ikväll blir det att byta grejer med mr j. Usch jag vill verkligen inte vara själv här efter att han har gått härifrån, men det är kanske precis vad jag behöver. Vara själv.




Kommentarer
Postat av: Anonym

men sluta gör slut, ni gillar ju varann goddammit!

2009-03-06 @ 10:39:57
Postat av: JULIA

Ni är ännu mer off and on again än några andra jag någonsin hört.

:( tråkigt.

2009-03-06 @ 14:51:20
Postat av: ackadacka

va fan!!!!!!!!!

2009-03-06 @ 20:09:46
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0