090508

Vem är du? Sofie

Vad är klockan? Den är halv åtta en fredagmorron..

Aktivitet? Äter frulle och ska göra mig iordning för jobbet

Vad önskar du dig just nu? Att jag var ledig och kunde krypa ner under täcket med mr j igen!

Vad ska du göra ikväll? Fross äta sushioch mysa med min boyfriend

Vad saknar du? min lilla bella, pengar,en biljett till britney i sommar..

Vad behöver du? Ovanstånde!! En slagborr att sätta upp hyllor med! och en cykelkorg!

Äter du på något? vanilj yoghurt

Är du kåt? Nej inte just nu (för ovanlighetens skull) blame it on the mens

Vad är det för väder? påväg att bli nice eller bajs..svårt att veta än..

Vad har du på dig? Sjölins mjukisbrallor,polisskolans tshirt..

Vem tänker du på just nu? britney haha. Nej ja tänker alltid på mina nära o kära. speciellt lilla bella


jag behöver en sådan här till min lilla..


Kommentarer
Postat av: julle

ÄLSKA att du börjat blogga oftare, fortsätt såhär nu bara...... :C

love u

2009-05-08 @ 22:46:31
Postat av: lollo

Åh lilla booboo Bellis !!!

2009-05-18 @ 14:40:38
URL: http://luckylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0