ATHOME

Hejsan Svejsan!

Efter en hård dag på jobbet knallade jag ner till stan för att möta Christoffer. vi satte oss på SoHo och tog varsitt glas vin och tjötade i solen om hur jävla lyckade vi är..pff haha ofta! (fast om jag ska vara ärlig tycker jag själv att jag är ganska lyckad just nu.) Lyckad måste ändå innebära lycklig? Eller?

Nu är jag hemma och funderar på vilka utemöbler jag ska köpa till våran lilla ballkong..Även insett att en vit soffa nte alltid är så jäkla smart när båda två är mörhåriga..Bara lilla bella som matchar soffan nu ju. Snart ska jag ställa mig och laga mat så den är så gott som färdig när min älskling kommer hem..Eller ska jag vänta tills han är hemma..Det är ju så mycket roligare att laga mat tillsamans!

Solen skiner och jag känner ett starkt behov av att göra något roligt ikväll då jag är ledig imorgon.. Ska jag bjuda min babe på ngn bra film ikväll kanske eller blir det som vi spånade igår att vi står hemma och bakar (blev så inspirerad när vi träffa AC och henens kille i affären igår och dom skulle hem o baka)

well well..Jag hoppas att det snart blir sommarväder igen..typ såhär..





bilder från slottskogen sommarn 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0