MUFFIN

Så sitter man här igen, framför datorn.. Har druckit morronkaffe och ätit två knäckemackor.. Färgar håret och väntar på att Christoffer ska höra av sig, så vi kan dra och sola!

Igår hämtade mamma upp mig efter jobbet. Vi åkte och handlade och jag fick köppt en massa för att proppa kylskåpet och lite smågrejer till Bella, som kommer hem efter 2½ veckas semester i lysekil. Ikväll ska jag hämta henne, den lilla ruffstuffsen!

Sedan på kvällen var Christoffer här och dracka kaffe och smakade mina scones som jag gjorde igår eftermiddag. Har blivit så sjukt pysslig sen jag flyttade! Förra veckan gjorde jag muffins som jag och mr j sedan dekorerade! De blev så söta så söta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0