NAILPÅÅLISH

Jag är så jäkla sugen på att lacka naglarna..MEN jag har ingen aning om vart mitt nagellack är. vi packade ner det och nu vet jag inte vilken kartong det låg i. . Antagligen står det i någon utav kartongerna i källarn..Men seriöst orka gå ner och börja reffsa där? ehm neej..Där i ligger även våra kylskåpsmagneter.. Neh asså jag tar det annan dag, jag har gjort tillräckligt idag.

Vi vaknade relativit tidigt,så mr j gick till sin praktik och jag gick upp och tvättade. Sen diskade jag undan våran efterätt från igår.. Jag kom hem med mega mensont igår så Mr J och Chris gick och handlade och lagade mat medans jag låg på soffan i fosterställning och hatade alla och klagade på allt! Sen stannade Chris en stund, så vi kollade på tv och käkade glass.. Jättemysigt!

Well, sen ringde lollo som igår gjorde hårförlängning hos min gamla vän Stina. Hon ville ju visa detta för mig, eftersom att jag ska göra det nästa eller nästnästa vecka, kan det ju vara bra att se hur det blir.. Hon var jättefint och fick dagen till ära följa med mig ner och hänga tvätt och sedan skåda mig dammsuga för 3e gången den här veckan. Vi har ju tema vitt här hemma nu, så allt blir ju skitigt efter 2 minuter!

Sen fick jag bjuda på fika,lagom till att mr j kom innanför dörren som en blöt katt efter allt regn..

Nu har han åkt igen och jag är hemma och typ väntar på att klockan ska gå så att jag kan åka till jobbet och få de 6 timmarna ja ska jobba färdiga. ORKA! Hela dagen blir förstörd när man jobbar 16-22!! Dessutom börjar jag 09.00 imorrn så det blir ingen sovmorron heller..

Imorrn är det fredag och jag vill göra det till en riktig datenight för mig och mr j. Men jag har no ideas what so ever..Så snälla hjälp mig om ni har några bra förslag?! inget som har med sex att göra dock..har fortfarande megamensont!! ( ja det är ett ord!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0