REGN

Igår gick jonas till skolan vid halv tio och då var vädret sådär..Så jag låg kvar en mini stund och bara njöt..Hade tänkt sova ordentligt länge..Men jag kan inte somna om när han har gått upp.

Så jag gick upp klädde på mig och åkte in till stan för att möta christoffer. Vi drev bara omkring och köppte blomlåda till ballkongen och en ny tvålpump till badrummet.. Sen gick vi in på DUKA och där bara stod dem! Våra nya utemöbler! Det var faktiskt min pappa som hade tipsat mig dagen innan om dom..Åh dom var så fina! 1300 spänn kändes helt plötsligt AS billigt med tanke på hur perfekta dom var!

Well well, vi mötta upp AC efter jobbet så hon fick hjälpa till att bära hem möblerna. Hemma satt min älskling och pluggade. så skönt att komma hem och han är hemma! Vi bestämde oss för att mötas hemma hos AC senare, så Christoffer och Ac gick hem till sitt. Jonas gick in i duschen och jag gick ner och handlade till våran gourmet middag "köttbullar et le maccaroni" Som jag faktikt åt ute på ballkongen!


Idag regnar det och jag ska på kurs. Måste lägga på en remm nu med andra ord!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Älskar Blomlådor :) Hoppas det blev fint!

2009-05-06 @ 11:29:47
URL: http://luckylollo.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu är där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem via den här länken och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-06 @ 11:38:17
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0