MUMMISBEBIS

hahahahahahahaha SERRRRRRRIÖST!!!!!

"du ska inte pussa henne..ansikte! jag förbannad honom!!"

Herregud vilken härlig torsdagsunderhållning! Asså jag köper att morsorna vill väl och säger vad de tycker och självklart vill deras söners bästa. Det tycker inte jag är konstigt alls, tvätrom bara gött med föräldrar som vrkligen bryr sig. Men någonstans går ju gränsen...Bobbys mamma är ju inte lite knäpp, hon är ju helt BANANAS!!! hahaha men utan henne skulle jag fan inte kolla! innerst inne är hon en riktig jävla softis!

"du måste chilla mamma..vet du vad chilla e?"

"nä"

"det betyder ta det lugnt"

"aah e det ngt du lärt dig i stockholm?"

hahahahahahaha

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

well well.. Imorrn e det jobb igen, men i kassan tack gode gud! lite avkoppling jämfört med cafét! Sen blir det jul på Liseberg med min älsklings jonas! vi firar 11 månader, så vi ska mysa i sann julstämning! åååh längtar!

nu ska ja snart faktiskt sova! ska typ sova i min nya mössa haha.köss

Kommentarer
Postat av: thina

hahaha ja älskar mammas pojkar!

2009-11-15 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0