RAPUNTEZEL

Nu har jag långt hår igen..jättelångt!

Öppnade cafét imorse, vi hade skitmycket att göra hela dagen! Så ja var så lagom sugen på att åka in till stan direkt efter jobbet. fy fan..det är vid sånna tillfällen jag önskar att man inte bokat in något, utan bara fick åka hem och sova!! Men men. chris kom och hämtade mig efer jobbet och så åkte vi in till stan och mötte christina, min gamla bästis från min partytid (ja den är över) Christina hade lovat att fixa mitt hår, så vi åkte hem och höll på i kanske 2-3timmar och det blev skitbra!!! så jäkla nöjd är jag! älskar att ha långt hår..i´ll never let it go again!

Under tiden gick christoffer och handlade och sedan lagade vi pastapesto och drack rödvin i mina nya vinglas jag fick i födelsedagspresent=)

nu är jag ensam och tur är väl det för jag är sååååå jäkla trött! Babe ringde och sa godnatt. han har  ny jacka. ja dör..helt hundra på att den är ASAFRÄÄÄSCH!! vill ha vill ha! men istället var han snäll som fan och lovade mig att låna hans gamla jacka som ja känner mig hemma i, då jag hade den hela förra vintern också haha!

anyway.. nu ska ja sova..ska upp 05.30 imorrn......................................

Sov så gott mina snuttegull!


Kommentarer
Postat av: JULLE

hehe röda gåsen eller?



ooch hallå KAN DU LÄGGA UPP BILD PÅ DIG SJÄLV ME HÅRET ELLER?

hallå ja vill oxå ha!!!!! hår alltså. hihi miss you.. PUSSPUSS

2009-11-04 @ 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0