ANDSO

Ledig dag. fy satan va gött det är att vara ledig!! Är ju för fan aldrig ledig nu för tiden..jobbar häcken av mig för att spara pengar. Men idag är jag som sagt ledig. Åt frukost framför tvn medans jonas låg o sov..hade gärna legat kvar o gosat, men solen lyser in i sovrummet på förmiddagen, vilket gör det sjukt varmt. Så han fick ligga o snarka o slemma på kudden själv.

Har vart inne o lunchat med mamma, för att sedan panikhandla 2 par jeans o en tshirt på WEEKDAY..som vanligt..typ ändå affären ja handlar på nuförtiden.. sen sprang jag in på Lagerhouse och köppte mig tre nya vita ramar. En ska jag rama in bella i och ge till bellas hundvakt Gittan som fyler 65 i helgen. De andra två ska ja göra ngt gulligt med och sätta upp på väggen i sovrummet,så det blir bara vita ramar i sovrummet och flyttar över de svarta till vardagsrummet. blabla..typ som att ngn bryr sig om hur jag inreder är hemma.

Nu är jag iaf hemma och dricker the framför tvn..Ska gå och handla sen och laga ngt riktigt gott..ävden om jag idag antagligen får äta ensam:(




Kommentarer
Postat av: julle

asfin hårfärg baby

2009-10-14 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0