BEAUTIFULDAY

Hejhej! Jag är ledig från jobbet! Fantastiskt!!!!!! Har inte haft en ledig helg med både lördag och söndag sedan september! shit pommesfrites säger jag bara.

Igår mötte jag och bella christoffer, vi gick och handlade på systemet och ica och knallade hem till mig. Vi gjorde nachotallrik och mojitos. Sen gick vi ut. Såklart till ett gayställe..och ja va verkligen inte pepp alls..men så har de ett synthpop-golv! THANK U JESUS haha kvällen var räddad!
Det vart iaf en trevlig kväll, även om vi båda saknade våra män när alla andra fick hångla utom oss:(

Vi sov länge idag och vaknade verkligen av att det var skitvarmt i sovrummet med solen rätt i nyllet. Vi tog bella på promenad till coop, pantade flaskor och köppte frukost.

Kom hem och gjore våfflor,mackor, kaffe,juice och vispgrädde. Vi satt i köket och pratade om när vi var små och skrattade. Jätte trevlig start på dagen!

Sen när Chris skulle till jobbet, har jag och bella legat i soffan och glott på TV. Vi ska snart packa ihop en övernattningsväska och bli hämtade av bellas morfar och åka med till hovås.

Imorrn ska vi fira bellas dagmattes 65årsdag med en förmiddagsfika och sen ska ja hem och städa..kanske att jag hinner sola också. hade vart skönt o jobba lite påbrännan.

ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0