FAAAAAAB

Vilken härlig dag jag hade igår!! Asså verkligen ALLA sa grattis till mig på jobbet! De sjöng för mig och jag fick ta lite mer rast än vanligt.. När jag skulle gå hem fick jag paket utav alla från köket och resturangen; en fotfil (formad som en klacksko) choklad från kocken Anders, en silvernessecär, smycken, ett jättefint armaband från min chef...Stina va inne med ett paket..jättesöta vantar med rosetter (!)

Och sedan på eftermiddagen kom mammas sida av släkten hit och jag fick massa bra grejer där med..orkar inte gå igenom va ja fick..Och min lilla bella va med och hennes dagmatte Gittan. Och mamma, pappa och lollo var också där! Jag fick så mycket bra grejer och är så otroligt nöjd med min dag!

Lagom tills att alla skulle åka hem kom min roomie Christoffer hem, som har bott här i 3, snart 4 dagar haha.. Vi käkade pizza och sen deckade vi i sängen tidigt..jätteskönt!!


Nu är det dagen efter Bday och jag har fått blodskiten. GRATTIS i efferskott liksom..........OCH jag ska om 6 minuter gå till jobbet...kul..förjävla kul verkligen!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0