INTWENTYDAYS

om 20 dagar på pricken fyller jag år:

jag vill ha...en fet middag på kvällen med sällskap av min pojkvän. ingen mer eftersom att jag ska jobba 07.00 dagen efter..

jag vill spela muse och la rroux heeeeeeela dagen på jobbet. inget annat!

jag vill att alla ska gratta mig på jobbet.

jag vill ha ringen från marc by marc jacobs

jag vill ha champagne

jag vill att ngn städar min lägenhet och fyller kylskåpet,har bytt lakan o sån skit ni vet alla hatar att göra..typ diska och göra rent alla lådor o skåp...

jag vill ha konsertbiljetter

jag vill att ngn fixar överraskningsfest för mig den lördagen

ja vill ha fina underkläder

jag vill bli kysst o kramad

jag vill ha sex. såklart

framförallt vill jag att jag är glad o frisk den dagen.

tack!

Kommentarer
Postat av: Mita

Vet inte riktigt vad jag kan hjälpa dig med på den biten... En kram? :D Vill du kanske ha det?

2009-10-10 @ 20:21:33
Postat av: Lollo

Jadu, Sicken Krävande Dam...

2009-10-12 @ 15:13:49
URL: http://luckylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0