IWALKEDINTOAWALL

Känner mig helt panikslagen! Jag kan verkligen inte vara själv, inte som jag mår just nu. Det är ett helvete!
Jag har haft en så himla mysig dag med AC på stan..Vi har gått i massa affärer och jag har köppt min älskade rosettring från marc by marc jacobs! jag var pigg och glad när jag kom till jobbet..men efter 2 timmar började jag må dåligt igen..Det var inte så mycket att göra så, jag fick tid att tänka. Tid till att tänka betyder tid till att sakna..

så nu sitter jag här hemma. rädd för att gå och lägga mig. Äter upp Stinas godis och lyssnar på lambada. inte fan hjälper det med en glad låt. Men jag kan liksom inte lyssna på "no air" med sparkstjockisen för då börjar jag gråta. Och ja är så jävla trött på att gråta!!!


aaa skitsamma. imorrn e det torsdag och ja ska få en massa gjort och sedan jobba kväll igen. ännu en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0