LIGHTSINTHEMORNING

Godmorgon!

Har haft en jättemysig morron! Stina kom hit igårkväll, vi drack vodka och käkade chips. Somnade gott vid elva tiden..Vi hade ju båda jobbat i cafét.
Imorse väckte jag Stina 07.15 så hon kunde bada och sen åt vi frukost. Jag äter ju aldrig frukost vid köksbordet, eftersom det är bengtråkigt att äta själv. Vi tände ljus och stina kokade thé..mer sånt!

Nu är stina på jobbet och jag sitter framför tvn, men borde duscha och plocka undan alla kläder ja skulle plockat undan igår..

Jag börjar jobba 13.00 och slutar inte förens 21.00! Fy fan vad jag hatar att jobba den tiden alltså!
Sen blir det stressa hem för att hinna somna innan jag ska upp och jobba 07.00 på måndag.

Längtar till tisdag eftermiddag! Slutar 15.00 och sen är jag ledig på onsdag! skööönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0