THESIGN

jag håller på att bli bättre, för ja känner mig lite hungrig=) och jag känner ett starkt behov av att åka till ullared och handla..Jag ska förklara varför;  jag har tittat på tv i två dygn, det mest spännande som händer är att gå på toa typ. Så allt annat i världen verkar jävligt lattjolajban just nu!

jag saknar min gamla granne tommy asa mycket! Ringde honom här om dagen..Det är den bästa grannen jag haft o kommer få.. Han var som en extra pappa mittemot. okej inte riktigt..maffiafarsan typ. Men en helt fantastisk människa! Skla verkligen försöka träffa honom något i veckan..även om schemat redan är späckat!

måndag:träffa thina
tisdag:jobba och sen leka med christoffer
onsdag:städa,stina,tvätta och förhoppningsvis mr j på kvällen
torsdag:MIN FÖDELSEDAG,jobba, släktkalas hemma i lägenheten
fredag: förberedelse inför lördagen..handla osv
lördag: Fira min födelsedag!
söndag:mysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0