BIRTH

efter 9 månader i mammas mage brukar den lilla kotten pluppa ut.

nej jag är inte gravid! men idag är det 9 månader sen jag satt på 5ans spårvagn vid korsvägen och jonas säger att han vill prata med mig..jag blir skitnervös och tror att han ska säga ngt som att "vi kommer inte ses mer efter idag.." eller ngt sånt.. men det gjorde han inte! HA!! han frågade om jag ville va ihop med honom..hihihi

men det här ska inte firas..nope. för jag ska jobba. Börjar om 2 timmar och jobbar till 9..
Ser faktiskt fram emot att få jobba idag, men INTE att det är den här tiden.. asså att börja 14.00 e sjukt meningslöst..jag hinner inte göra ngt innan jag börjar och när jag slutar ikväll blir det raka vägen hem för att sova, eftersom att jag ska upp 05.30 imorrn! Neh man får inte jobba med så tätt mellanrum, men utav ngn anledning har de missat det på mitt schema. Aja, ingen big deal.

nu ska jag klä på mig!

ciaaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0