COCOAVENTCHANEL

Hejsan!

Fasiken vad jag har haft mycket och göra de senaste veckorna! Jag har jobbat som tigerhona på jakt, gått på teater,bio 2 ggr, haft folk över, vart ute och käkat,va på håkan,fått storstädat och tvättat ALLT här hemma..sjukt! Men jag mår som bäst när jag har nästintill för mycket att göra faktiskt.

Igår började jag dagen med mys i sängen och sen blev det kaffe och mackor med skagenröra. Christoffer kom och hämtade upp mig här hemma, innan vi åkte in till stan. Vi uträttade lite ärenden han hade att göra och sedan satte vi oss på DaMatteo (såklart) och tjötade, tills en av mina systrar med vän kom förbi.. Men vi hann inte sitta så länge, eftersom att mamma och jag skulle ses vid halv fem. Så då gick vi raka vägen och köppte fin fina presenter till mina småsyskon som fyller 20 om 2 veckor!! Fan va avis jag är på deras presenter..vill verkligen ha samma sak när jag fyller år!!

Efter det gick vi i affärer tills vi höll på att svälta..Så då blev det middag, en flaska vin, tätt följd av bio. Coco avent Chanel. Ni borde verkligen gå och se den. Jättefin berättelse, bra skådisar, vackert foto och orginal kläder!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0