HORRORNIGHT

fy fan. jag vaknade av ren panik,genomsvettig. tittade på mobilen..vafan e klockan? 02.44
tittar på andra sidan sängen. tomt. kan det jag drömde varit sant?

Jag drömde att jag var ute. Jag fick känslan av att jag var berusad i en vinterkväll. Jag sätter mig i en taxi, som kör helt fel väg för att ta mig hem. Som att han med flit kör omvägar, så att jag aldrig ska komma hem.
Jag säger att jag måste ta ut pengar och ber honom leta efter en bankomat. Vi kör in på en mack..Det enda som är öppet vid den här tiden.. Jag kliver ur taxin. Det är svinkallt! Taxichaffören går in på macken..
I panik försöker jag fåtag på mr j, som jag (tydligen) försökt få tag på flera ggr under kvällen...Den här gången svarar han. Jag frågar varför han inte svarat, jag har verkligen behövt honom..att jag sitter i knipa och är rädd. Frågar om hna kan komma hem till mig eller om jag kan komma till honom..

Men han säger att det inte går..För jag har tidigare sagt åt honom att gå vidare..sluta tänka på mig och ta någon annan..Så min sida av sängen är upptagen.. Där ligger någon annan..

Mer än så händer inte i drömmen, för nu har jag vaknat. Jag går upp, dricker vatten, tar en cigg..helt skärrad..vill ringa mr j och kolla vad han gör. För i det ögonblicket hade jag kunnat fråga om han sover själv inatt..Så verkligt kändes det. Det va som att få en panikångestattack. Det var hemskt! Jag mådde så illa över tanken på att han va med ngn annan. fy satana vilken obehaglig dröm!

gick och la mig och somnade efter stund om och vaknade lugn.

Kommentarer
Postat av: LolloBayen

Men slutaa!!! Fan vad obehagligt, usch. Ey, jag hitta en grym låt, kolla min blogg, puss.

2009-09-29 @ 14:44:23
URL: http://luckylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0