ONDEMAND

mitt huvud..mår illa och har ont i skallen! känner mig som en hängig kärring..Det blir inte bättre av att min feta äckliga jävla hårdrocksgranne städar i skivhyllan och bah "ja den här är bra! HÖJ!" -neeej tänker jag, sänk!!

I det perfekta grannskapet bor jag med döva. Då kan jag spela vilken jävla musik jag vill, gapa och skrika hur högt jag vill,sjunga singstar mitt i natten och klampa riktigt hårt med fötterna ner i parketten när jag är förbannad!

Min mamma sa att jag skulle få platta fötter när jag var liten...för jag stampade med fötterna i golvet när jag arg..och jag var ett jävligt argt barn! Självklart var det inte mitt fel! Jag hade ju två småsystrar som gjorde allt för att få storasyster irriterad..och det var ganska lätt...Har än idag ett jävla temprament och blir arg fort som fan.

skitsamma. ville bara påpeka att när jag kollar på TV, då¨får jag skit av grannarna..men nu när dom spränger kåken med svettig musik..då är det inte jävel som säger till?!

VRÄK DOM JÄVLARNA!!! skjut dom, i dont care, bara musiken försvinner!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0