WISHINGLIST

Sovit utan J i 4 dagar nu, inte van vid det överhuvudtaget! Asdeppigt!

Fan va man hinner rensa tankar när man är själv..okej inte djupt kanske men ändå!

Har gjort en liten önskelista;

nerdigt men ändå gölligt..
1.sova med min pojkvän, bara få en dag att umgås själv sitter högst på listan

2. en resa i sommar

3. vinst på LOTTO (note to myself, börja spela LOTTO)

4. en Miu Miu väska..snälla gud, jag lovar att ge tillbaks till samhället om jag får en "bow" i gråskala tack!!

5. nä men asså en väska,resa..lite gostid med min going och fett med pengar...ja är rätt nöjd då...men okej, släng dit en FET jävla diamantring på listan,bara för att.




äsch kan offra mig på det här också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0