FÖRVIRRADOCHTOM

jag fattar det fortfarande inte! klarar fan inte av att vara hemma! Igår var jag först hemma hos Madde och käkade tacos och kollade på film. Åkte inte hem efter det..

NU är jag hemma. jag ville verkligen inte komma hem. DU är överallt. i mina tankar, i mina drömmar när jag sover..alla minnen överallt!! Allt vi gjort i lägenheten, ställen vi vart på, saker vi gjort...överallt överallt!

Det är som att mina tankar förföljer mig! Vart jag än vänder mig, vart jag än är.

Jag förstår inte varför. Vad jag gjorde för fel. Om jag kunnat vrida tillbaka tiden, hade jag kunnat göra det annorlunda?!

Jag vill inget hellre än att kunna gå vidare och sluta tänka på det och dig. Önskar att jag bara kunde trycka på delete. men det funkar ju inte så. Samtidigt som jag BER att du ska komma till rätta och förstå att vi hör ihop och det ÄR SÅ DET SKA VARA!!! jag vill inte att du ringer eller smsar, för minsta lilla ger mig hopp..men om OM du skulle ändra dig.

snälla. bara var min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0