HOPPSANSA

Har total glömt tiden och halvsovit i soffan..och sa bah, JAG SKA ÅKA TILL NICKIE OM 30 MIN och jag har inte ens klätt på mig!

Kom i och för sig hem för bara en timme sen drygt och då va ja hungrig och trött.så mat o sova va det som stod på schemat! Ja nu har jag då mindre än 30 minuter på mig att kasta på mig nmgt snyggt och försöka se ut som en människa igen! öööh vad har man på sig i ösregn? Naken och gummistövlar kanske?

Även om jag inte är jättepeppad på utgång idag så vet jag att det är precis vad jag behöver! Ut och träffa folk! Men en annan sida av mig vill bara ligga hemma och glo,tycka synd om mig själv och bah deppa söönder!

ok. nu ska ja ta på mig

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0