ISURVIVEDTHE13OFAUG

Helt ärligt hade jag glömt att det var just den 13 igår. när jag kom på det blev jag lite ledsen i ögat=(

M.I.A igår var heeeeeeeeeeeeeeelt!!! Idag blir det bättre!!Ser sååå fram emot denna dagen! Måste bara packa en väska, då jag åker tidigt till sthlm imorn!

Stackars K fick sova här inatt för han skulle hämta min kusin och hans polare från landvetter 04.30 inatt=( Fast det var så skönt med sällskap..för när det liksom var NATTEN den 13 måde jag riktigt dåligt och även om det är en polare, så kändes det sjuuukt konstigt att någon annan sov på "din" sida...

Men aa..nu tänker jag inte ens på det och jag är upptagen med saker hela tiden så jag inte ens har möjligheten att tänka eller vara ledsen! Men självklart tänker jag fortfarande..inte så att man kastar allt åt sidan på någon vecka..Och jag mår illa vid tanken på att du skulle vara med någon annan! Jag saknar dina kyssar något galet,även om jag har en känsla av att något roligt snart kommer hända=)


nu kommer snart lollo hit. på vinet med en gång! ja klockan är 12.00!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0